Гарячі новини......

03.03.2008 р.

- 4, 5, 6 лютого  2008 р. на базі ОНВК "Гармонія" проведено пробне тестування, в якому брали участь 86 учнів 11-х класів. Підсумки будуть одержані до 10 березня.

- 20.02. 08 р. закінчилась реєстрація учнів 11-х класів для участі в ЗНО. В ОНВК "Гармонія" зареєстровано 121 учень.

- Вітаємо переможців:

Чернявський Євген, учень 3 (7)-А класу - математика, ІІІ місце в обласній олімпіаді;

Маланченко Ірина, учениця 5(9)-Б класу - українська мова, ІІ місце в обласній МАН

 

 

Структурні підрозділи навчального закладу:

Гімназія

- гуманітарне відділення

- природниче відділення

- відділення мистецтва

 

Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

- школа І ступеня з художньо-естетичним направленням
- у школі ІІ ступеня - диференційні класи, класи фізичного виховання, фолькльорні класи

 

 

 

 

 СТРУКТУРА ОДЕСЬКОГО

навчально-виховного комплексу "ГАРМОНІЯ"

Структура Одеського навчально-виховного комплексу "Гармоня" включає:

 Загальноосвітню школу І, ІІ ступеня і гімназію №6:

І. Школа Іступеня (класи з російською та українською мовою навчання) з вивчанням англійської мови. В початковій школі діють класи розвивального навчання, які працюють за системою                Д. Ельконіна, В. Давидова. У класах школи І ступеня працюють кружки художньо-естетичного напрямку (музично-хорового мистецтва, хореографії, образотворчого мистецтва, театр). Робота з талановитими дітьми дала змогу створити три різножанрові ансамблі, музично-хорову та вокальну студії, студію образотворчого та художньо-прикладного мистецтва. Ці напрямки мають продовження у гімназії №6

ІІ. Загальноосвітня школя ІІ ступеня

ІІІ.Гімназія (багатопрофільна), у якій організовані додаткові профільні розвиваючі школи

ІV. Центр  національного відродження

V. Центр естетичного виховання

VІ. Психолого-методичний центр

Умови, які сприяють переходу школи в режим розвитку:

  • наявність концепції і програми розвитку школи;

  • проведення в школі інноваційної та дослідної роботи;

  • наявність згуртованого колективу вчителів по спільності мети;

  • організація системи самоврядування;

  • система ефективної науково-методичної діяльності;

  • наявність достатньої навчально-матеріальної бази для формування оптимального освітнього середовища;

  • набір альтернативних освітніх послуг відповідно до потреб учасників педагогічного процесу.

Розвивальний напрям освіти та виховання через мистецтво і фізичне виховання - це є система роботи ОНВК "Гармонія", яка спрямована на формування гармонійно розвиненого інтелектуального потенціалу нашої держави.

Виховна проблема школи - "Розвиток процесу пробудження національної свідомості й формування національно-культурної освіти" - орієнтація на особистість, її розвиток, дховне і моральне збагачення.

В умовах стоновлення національної системи освіти особливого значення набувають ідеї гуманістичної парадигми особистісне зорієнтованого виховання, направленого на формування гармонійно розвиненої, соціально активної і національно свідомої людини, яке зорієнтоване на свободу і соціальну відповідальність.

За роки роботи у школі склалися свої традиції, серед яких проведення свят та військово-спортивних ігор, екскурсій:

  • день Перемоги;

  • день звільнення Одеси;

  • народні свята ("Вечорниці", свято "Матері", "День Соборності України",;

  • "Зірниця";

  • екскурсії до музеїв

та інше...

Працюючи за цими напрямками, ми враховуємо вік та індивідуальні особливості дітей, робимо все можливе для створення комфортних умов життя дитини в школі, намагаємось організувати активну діяльність самого учня.

 

    ГОЛОВНА     новини     як нас знайти    спілкування

 

ПЕРСПЕКТИВА РоЗВИТКУ у ххі сторіччі

Освіта в онвк буде індивідуалізованою, комп"ютеризованою і дасть кожній дитині так багато навчального змісту, наскілки вона його зможе засвоїти, тобто завдяки необмеженому навчанню буде здійснена його гармонізація та гуманізація

ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ

  • Висока науковість

  • Від загального до конкретного

  • Від образного мислення до абстрактного

  • Пошукова діяльність

  • Високий темп навчання

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ у класах розвивального навчання

Основний спосіб - постановка задач і організація їх розв"язання

Ця задача складається з:

  • постановки задачі в матеріалі відомому;

  • постанока навчальної задачі;

  • розв"язання навчальної задачі;

  • поділ даної задачі на ряд простих;

  • складання схем, моделювання;

  • перевірка моделі, її роботи

 

СХЕМА МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

 

 

 

Всі права на інформацію і матеріали сайту належать МЧП TVA-інформ

 
 

Дизайн: МЧП TVA-інформ E-mail: tva-inform@mail.ru)

 
Hosted by uCoz