Структура
Одеського навчально-виховного комплексу "Гармоня" включає:
Загальноосвітню школу І, ІІ ступеня і гімназію №6:
І. Школа
Іступеня (класи з російською та
українською мовою навчання) з вивчанням англійської мови. В
початковій школі діють класи розвивального навчання, які працюють
за системою
Д. Ельконіна, В. Давидова. У класах школи І ступеня працюють
кружки художньо-естетичного напрямку (музично-хорового мистецтва,
хореографії, образотворчого мистецтва, театр). Робота з
талановитими дітьми дала змогу створити три різножанрові
ансамблі, музично-хорову та вокальну студії, студію образотворчого
та художньо-прикладного мистецтва. Ці напрямки мають продовження у
гімназії №6
ІІ.
Загальноосвітня школя ІІ ступеня
ІІІ.Гімназія
(багатопрофільна), у якій організовані додаткові
профільні розвиваючі школи
ІV. Центр
національного відродження
V.
Центр естетичного виховання
VІ.
Психолого-методичний центр
Умови,
які сприяють
переходу школи в режим розвитку:
-
наявність концепції і
програми розвитку школи;
-
проведення в школі
інноваційної та дослідної роботи;
-
наявність згуртованого
колективу вчителів по спільності мети;
-
організація системи
самоврядування;
-
система ефективної
науково-методичної діяльності;
-
наявність достатньої
навчально-матеріальної бази для формування оптимального освітнього
середовища;
-
набір альтернативних
освітніх послуг відповідно до потреб учасників педагогічного
процесу.
Розвивальний напрям освіти та виховання через мистецтво і фізичне
виховання - це є система роботи ОНВК "Гармонія", яка спрямована на
формування гармонійно розвиненого інтелектуального потенціалу
нашої держави.
Виховна проблема школи - "Розвиток процесу пробудження
національної свідомості й формування національно-культурної
освіти" - орієнтація на особистість, її розвиток, дховне і
моральне збагачення.
В
умовах стоновлення національної системи освіти особливого значення
набувають ідеї гуманістичної парадигми особистісне зорієнтованого
виховання, направленого на формування гармонійно розвиненої,
соціально активної і національно свідомої людини, яке зорієнтоване
на свободу і соціальну відповідальність.
За
роки роботи у школі склалися свої традиції, серед яких проведення
свят та військово-спортивних ігор, екскурсій:
та
інше...
Працюючи за цими напрямками, ми враховуємо вік та індивідуальні
особливості дітей, робимо все можливе для створення комфортних
умов життя дитини в школі, намагаємось організувати активну
діяльність самого учня.
|